top of page

Η Goodfairy στο «18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών»!

Κάνοντας τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος, μέσω της εξυπηρέτησης πελατείας

52961630914_11f014e734_o.jpg

To 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών υπό τον τίτλο: “Transforming Customer Service in a rapidly changing world” – παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και η BOUSSIAS events την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

 

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 240 στελέχη, προερχόμενα από 50 διαφορετικές εταιρείες.

 

Σε αυτό το πλαίσιο, ο ιδρυτής της Goodfairy, Γιώργος Κασκαρέλης, είχε την ευκαιρία να αναπτύξει στους συνέδρους το πώς μπορεί κάποιος να "Μετατρέψει πελάτες σε brand ambassadors, μέσω της εξυπηρέτησης πελατείας"!

Ευχαριστούμε θερμά της Boussias και συγκεκριμένα την Χρύσα Ντέμη, για την πρόσκληση να συμμετέχουμε στο 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του Γιώργου Κασκαρέλη στο παρακάτω βίντεο:

bottom of page