top of page
  • Black Facebook Icon
  • LinkedIn
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon
  • TikTok
  • X

Η Goodfairy Insurance στο Συνέδριο Φιλανθρωπία 2.0

Νέες προσεγγίσεις για τη βιωσιμότητα της Κοινωνίας των Πολιτών

Φωτογραφία της από το πάνελ 'Νέες προσεγγίσεις για τη βιωσιμότητα της Κοινωνίας των Πολιτών" του συνεδρίου «Φιλανθρωπία 2.0» του HIGGS 

Φωτογραφία της από το πάνελ 'Νέες προσεγγίσεις για τη βιωσιμότητα της Κοινωνίας των Πολιτών" του συνεδρίου «Φιλανθρωπία 2.0» του HIGGS 

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, CEO και συνιδρυτής της Goodfairy Insurance, συμμετείχε ως ομιλητής στο πάνελ με θέμα «Νέες προσεγγίσεις Οικονομικής Βιωσιμότητας των ΟΚοιΠ» στο ετήσιο συνέδριο «Φιλανθρωπία 2.0» του HIGGS, που πραγματοποιήθηκε στις 28 και 29 Μαΐου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Το πάνελ συντόνισε ο δημοσιογράφος Κώστας Ράπτης και συμμετείχαν επίσης η Anne-Laure Paquot (Transnational Giving Europe), ο Λεονάρδος Βαλέττας (STEWARDS) και η Ντιάνα Φαγούδη (we4all), με στόχο την ανάδειξη καινοτόμων στρατηγικών χρηματοδότησης και συνεργειών για τη στήριξη των Οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών (ΟΚοιΠ).

Κατά την τοποθέτησή του, ο Γιώργος Κασκαρέλης ξεκίνησε με μια ερώτηση προς το κοινό:


«Πόσοι από εσάς αγοράσατε φέτος κάποια Πασχαλινή λαμπάδα ή χριστουγεννιάτικο γούρι από ένα bazaar ή e-shop μη κερδοσκοπικής οργάνωσης


Περίπου οι μισοί παρευρισκόμενοι σήκωσαν το χέρι τους.

Στη συνέχεια ανέδειξε δύο βασικά προβλήματα του μοντέλου στήριξης μέσω εποχικών ειδών:

Τα είδη αυτά είναι συνήθως χαμηλής αξίας, προσφέροντας μικρό καθαρό όφελος για την οργάνωση, ενώ διατίθενται σε τιμές premium, γεγονός που αποθαρρύνει την αγορά τους όταν υπάρχουν φθηνότερες εναλλακτικές στην αγορά.

Ο Γιώργος Κασκαρέλης ανέδειξε μια εναλλακτική πρόταση, βασισμένη σε ένα προϊόν υψηλής και σταθερής αξίας: την ασφάλιση αυτοκινήτου. Όπως εξήγησε, η ασφάλιση αποτελεί πάγιο έξοδο για κάθε νοικοκυριό και σύμφωνα με τη νομοθεσία, κοστίζει το ίδιο ανεξαρτήτως πού αγοραστεί. Αυτό δημιουργεί μια μοναδική ευκαιρία: μέσω της πλατφόρμας της Goodfairy Insurance, ο χρήστης μπορεί να συγκρίνει τιμές ασφάλισης και χωρίς να πληρώνει κάτι παραπάνω, να προσφέρει δωρεά σε μια οργάνωση της κοινωνίας των πολιτών της επιλογής του, καθώς η Goodfairy αποδίδει το 50% της προμήθειάς της στον σκοπό.

Ολοκληρώνοντας, απαντώντας σε ερώτηση του κοινού σχετικά με τη μεγαλύτερη πρόκληση για την ανάπτυξη της Goodfairy Insurance, ο Γιώργος Κασκαρέλης ήταν απολύτως ειλικρινής:


«Ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι ο κυνισμός και η αδράνεια. Η αδυναμία του κόσμου να διαθέσει πέντε λεπτά για να αλλάξει να προχωρήσει σε μια νέα αίτηση ασφάλισης και να ευθυγραμμίσει τις αξίες του με τις αγορές του, στερεί πολύτιμους πόρους από την Κοινωνία των Πολιτών

Η συμμετοχή της Goodfairy Insurance στο συνέδριο του HIGGS επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να αποτελέσει γέφυρα μεταξύ καθημερινών οικονομικών αποφάσεων και ουσιαστικής κοινωνικής προσφοράς.

Αναμνηστική ​φΦωτογραφία της από το πάνελ 'Νέες προσεγγίσεις για τη βιωσιμότητα της Κοινωνίας των Πολιτών" του συνεδρίου «Φιλανθρωπία 2.0» του HIGGS 
bottom of page