top of page
  • Black Facebook Icon
  • LinkedIn
  • Black YouTube Icon
  • Black Instagram Icon
  • TikTok
  • X

Ο Γιώργος Κασκαρέλης στο TEDXDUTH 2024

Ο συνιδρυτής και CEO της Goodfairy Insurance μίλησε στο TEDxDUTH για τη «Μετάβαση», εστιάζοντας στην αλλαγή, την εξέλιξη και την προσαρμογή.

Ο Γιώργος Κασκαρέλης στην σκηνή του TEDXDUTH 2024

Η Goodfairy Insurance έχει τη χαρά να ανακοινώσει τη συμμετοχή του συνιδρυτή και CEO της, Γιώργου Κασκαρέλη, στο TEDxDUTH 2024, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Νοεμβρίου στην Ξάνθη, στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

 

Με κεντρικό θέμα τη «Μετάβαση» (METAVASIS), η φετινή διοργάνωση εστίασε στην έννοια της αλλαγής, της εξέλιξης και της προσαρμογής στις νέες συνθήκες της ζωής και της επιχειρηματικότητας.


Στην ομιλία του, ο Γιώργος Κασκαρέλης μοιράστηκε την προσωπική και επαγγελματική του πορεία, μια ιστορία γεμάτη προκλήσεις, απώλειες, αλλά και έμπνευση. Περιέγραψε τη δική του «μετάβαση» από την σταδιοδρομία του ως στέλεχος επιχείρησης στην ίδρυση της Goodfairy Insurance, καθώς και τις καθοριστικές στιγμές που διαμόρφωσαν τη φιλοσοφία του γύρω από τη ζωή και την επιχειρηματικότητα.

Δείτε ολόκληρη την ομιλία του Γιώργου Κασκαρέλη στο κανάλι του TEDXDUTH στο YOUTUBE

Περίληψη της ομιλίας

Με αφετηρία το 2013, ο Γιώργος βρέθηκε αντιμέτωπος με μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ζωής του, όταν η σύζυγός του διαγνώστηκε με μια σοβαρή ασθένεια. Μέσα από αυτή τη δοκιμασία, ανακάλυψε τη δύναμη της προσαρμογής και της δέσμευσης σε έναν σκοπό μεγαλύτερο από τον ίδιο. Αυτή η εμπειρία τον οδήγησε στην ίδρυση της Goodfairy Insurance, της πρώτης ασφαλιστικής πλατφόρμας που συνδέει κάθε αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου με μια δωρεά σε κοινωνικές ή περιβαλλοντικές οργανώσεις.


Στο πλαίσιο της ομιλίας του στο TEDxDUTH, ο Γιώργος ανέλυσε πώς οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google και το Facebook, κερδίζουν δισεκατομμύρια από τη διαφήμιση στον ασφαλιστικό κλάδο, ενώ ταυτόχρονα ανέδειξε τον τρόπο με τον οποίο η Goodfairy Insurance επιδιώκει να μετατρέψει αυτήν τη δαπάνη σε κοινωνικό όφελος. Το όραμά του είναι η δημιουργία μιας παγκόσμιας πλατφόρμας που θα ενισχύει την κοινωνική και περιβαλλοντική προσφορά, μετατρέποντας ένα υποχρεωτικό προϊόν, όπως η ασφάλεια αυτοκινήτου, σε εργαλείο θετικής αλλαγής.


Η συμμετοχή του στο TEDxDUTH αποτελεί ακόμα μία απόδειξη ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να είναι φορέας κοινωνικής αλλαγής και ότι κάθε μετάβαση, όσο δύσκολη κι αν είναι, μπορεί να οδηγήσει σε κάτι σπουδαίο.
 

bottom of page