Search
  • Goodfairy

Μάθε για την Online Ασφάλιση Αυτοκινήτου

Updated: Oct 30, 2021

Η online αγορά προϊόντων και υπηρεσιών έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια. Ποιος θα φανταζόταν άλλωστε, ότι θα μπορούσες να νοικιάσεις μέσα σε λίγα λεπτά, το σπίτι ενός άγνωστου για λίγες ημέρες στην άλλη άκρη του κόσμου ή ότι θα ικανοποιούσες την βραδινή σου λιγούρα μέσα από το smartphone σου!



Η βασικές αρχές λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχουν αλλάξει πολύ από το μακρινό 1995, το έτος ίδρυσης της Amazon από τον Τζεφ Μπέζος. Αυτό που έχει αλλάξει δραματικά είναι η εμπειρία της αγοράς (UI/UX), η συσκευή (mobile vs desktop) και η εμφάνιση στο προσκήνιο μιας νέας γενιάς digital native καταναλωτών.


Online Ασφάλιση


Η online ασφάλιση δεν είναι κάτι καινούργιο, μιας και οι πρώτες πλατφόρμες online ασφάλισης, εμφανίστηκαν το μακρινό 2007. Στην αρχή, ο χρήστης είχε την δυνατότητα της online αίτησης ασφάλισης από μια μόνο ασφαλιστική εταιρεία, ενώ στη συνέχεια εμφανίστηκαν πλατφόρμες πολυτιμολόγησης (προσφορά από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες), οι οποίες έδιναν στο χρήστη επιπλέον την δυνατότητα της online έρευνας αγοράς.


Online Ασφάλιση Οχήματος


Όπως ο Τζεφ Μπέζος ξεκίνησε την αυτοκρατορία του με την online πώληση βιβλίων, έτσι και οι πρωτοπόροι της online ασφάλισης, ξεκίνησαν με το αυτοκίνητο. Γιατί όμως όλα ξεκίνησαν με την ασφάλιση του οχήματος και όχι με την ασφάλιση της υγείας, της κατοικίας ή της επιχείρησης;


  • Ποικιλία επιλογών (προσφορά): Σε αντίθεση με την αγορά ενός ασφαλιστικού προγράμματος υγείας, όπου στην Ελλάδα πέντε εταιρείες κατέχουν το 80% της παραγωγής, η ασφάλιση οχήματος είναι μια αρκετά κατακερματισμένη αγορά με δεκάδες διαθέσιμες επιλογές. Αυτός ο ανταγωνισμός λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή και η χρήση μια ψηφιακής πλατφόρμας πολυτιμολόγησης, επιτρέπει στον χρήστη να βρει μεγάλες ευκαιρίες, μειώνοντας σε αρκετές περιπτώσεις ακόμη και 40% το κόστος της ασφάλισής του.


  • Μεγάλη δεξαμενή πελατών (ζήτηση): Καθώς η ασφάλιση του οχήματος μας είναι υποχρεωτική από τον Νόμο, δεν είναι τυχαίο ότι είναι η πιο συχνή μορφή ασφάλισης. Μόνο στην Ελλάδα, υπάρχουν περισσότερο από 6 εκατομμύρια ασφαλισμένα οχήματα. Στον αντίποδα, πληροφορούμαστε πως οι ασφαλισμένοι δεν ξεπερνούν τους 1 εκατομμύριο στα ατομικά νοσοκομειακά προγράμματα υγείας στην Ελλάδα.


  • Απλές διαδικασίες (ευκολία εισόδου στην αγορά): Ο μεγάλος όγκος ασφαλισμένων οχημάτων που έπρεπε να διαχειριστούν ιστορικά οι ασφαλιστικές εταιρείες και ο μεταξύ τους ανταγωνισμός, υπήρξε ένα ισχυρό κίνητρο να επενδύσουν στην απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούσε την αίτηση της ασφάλισης. Άρα, για τους πρωτοπόρους της online ασφάλισης, ήταν πολύ εύκολο να προσαρμόσουν αυτές τις απλές διαδικασίες αίτησης, σε ένα online περιβάλλον, φιλικό προς το χρήστη.


  • Εξοικείωση με το προϊόν (γνώση του προϊόντος): Η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, μας έχει εξοικειώσει με τους πιθανούς κινδύνους που αντιμετωπίζουμε και τις ασφαλιστικές καλύψεις που υπάρχουν για την προστασία μας από αυτούς. Για παράδειγμα, γνωρίζουμε ότι υπάρχει η πιθανότητα να μας αφήσει το αυτοκίνητο μας στην μέση του δρόμου, εξαιτίας κάποιας βλάβης, όπως επίσης γνωρίζουμε ότι σε αυτή την περίπτωση χρειαζόμαστε την κάλυψη της οδικής βοήθειας. Δεν μπορούμε όμως να προβλέψουμε τυχόν σοβαρά προβλήματα υγείας που μπορούν να προκύψουν ώστε να καθορίσουμε τις κατάλληλες καλύψεις που μπορεί να προσφέρει ένα νοσοκομειακό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.


Πλεονεκτήματα της online αίτησης ασφάλισης


Πριν δούμε πλεονεκτήματα, πρέπει να αναφέρουμε ότι πίσω από μια online πλατφόρμα ασφάλισης, υπάρχει ένας εξειδικευμένος, πιστοποιημένος και εξουσιοδοτημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ενώ με εξαίρεση την διαδικασία της αίτησης ασφάλισης (offline vs online), οι υπόλοιπες υποστηρικτικές υπηρεσίες, κατά την διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και κατά την διάρκεια της αποζημίωσης, πραγματοποιούνται με τον παραδοσιακό τρόπο (τηλεφωνική επικοινωνία, email ή επίσκεψη στο γραφείο του διαμεσολαβητή).


  • Πλήθος επιλογών: Όπως στις περισσότερες αγορές, έτσι και στην αγορά της ασφάλισης αυτοκινήτου, όταν μια ασφαλιστική εταιρεία θέλει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει, προχωρά σε μειώσεις ασφαλίστρων. Μέσω μιας online πλατφόρμας ασφάλισης που συνεργάζεται με πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, είναι ευκολότερο για τον χρήστη να εντοπίσει και να εκμεταλλευτεί αυτές τις χαμηλές τιμές.


  • Ευκολία: Οι καταναλωτές σήμερα, έχουν εξοικειωθεί με την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας γρήγορα, εύκολα και από την άνεση του σπιτιού τους. Αυτό είναι κάτι που επιτρέπουν οι περισσότερες online πλατφόρμες ασφάλισης, όπου η ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφάλισης, δεν απαιτεί περισσότερο από 5 λεπτά.


Μειονεκτήματα στην online αίτησης ασφάλισης


  • Κίνδυνος υπασφάλισης: Η μεγαλύτερη παγίδα στην online ασφάλιση, είναι ο πελάτης συχνά να επικεντρώνεται περισσότερο στο ασφάλιστρο και λιγότερο στις καλύψεις. Αποτέλεσμα; Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις, όπου ο ασφαλισμένος, εκ των υστέρων διαπιστώνει ότι θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη του, γιατί δεν είχε προσθέσει αναγκαίες καλύψεις, όπως κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα, θραύση κρυστάλλων, προστασία από φυσικά φαινόμενα ή μερική κλοπή, προκειμένου να γλιτώσει λίγα ευρώ το χρόνο.




  • Έλλειψη προσωπικής επαφής: Όπως με κάθε online πλατφόρμα αγοράς, έτσι και στην online ασφάλιση, απουσιάζει το στοιχείο της ανθρώπινης επαφής, κάτι που δημιουργεί ένα αίσθημα ανασφάλειας σε αρκετό κόσμο.


Μια νέα προσέγγιση


Η Goodfairy αποτελεί μια νέα πρόταση, η οποία έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο που ασφαλιζόμαστε online, με σκοπό να δώσει αξία πίσω στην κοινωνία.


Φαντάσου, με κάθε online αγορά και ανανέωση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η online πλατφόρμα, να προχωρούσε στην κατάθεση ενός χρηματικού ποσού σε ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό, ώστε το μεγαλύτερο μέρος των κερδών από την δραστηριότητα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, να επέστρεφε πίσω στην κοινωνία! Αυτό φανταστήκαμε και εμείς και δημιουργήσαμε την Goodfairy, την πρώτη κοινωνική επιχείρηση στην Ελλάδα που δραστηριοποιείται στον τομέα της online ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.


Επισκέψου στην ιστοσελίδα της Goodfairy, για να μάθεις πώς μπορεί να κάνει τα «μαγικά» της και πώς μπορείς και εσύ να κάνεις τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος, ασφαλίζοντας το αυτοκίνητο σου!

21 views0 comments