top of page

Η ιστορία μας

Η ιστορία μας ξεκινάει το 2013, σε μια Ελλάδα, που δοκιμάζεται οικονομικά, από την εφαρμογή του δεύτερου μνημονίου, με την ανεργία να έχει φτάσει στο 27,6% και την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων να έχει μειωθεί κατά 25%.

 

Σε αυτό το περιβάλλον, ο Γιώργος Κασκαρέλης, μαθαίνει ότι η σύζυγός του, η οποία διανύει τον έβδομο μήνα εγκυμοσύνης στο πρώτο τους παιδί, νοσεί από μια σπάνια μορφή καρκίνου. Η αντιμετώπιση της νόσου θα είναι πολυετής και αρκετά δαπανηρή, καθώς θα απαιτήσει μια σειρά από δύσκολα χειρουργεία, ακτινοθεραπείες, πολύμηνη νοσηλεία και πολλούς μήνες κλειστής θεραπείας σε εξειδικευμένα κέντρα αποκατάστασης.

Με την οικονομική κρίση να έχει γονατίσει, τόσο το δημόσιο σύστημα υγείας, όσο και το κοινωνικό κράτος, ο Γιώργος γίνεται μάρτυρας τραγικών καταστάσεων.

 

Καρκινοπαθείς αντιμετωπίζουν μεγάλες λίστες αναμονής για την επείγουσα θεραπεία τους, θύματα τροχαίων δεν έχουν πρόσβαση σε κέντρα αποκατάστασης και πολλές οικογένειες βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο γιατί η ασθένεια δεν επιτρέπει την εργασία σε έναν από τους δυο γονείς.

Desparate people waiting for hospital care greek.png
a man at the office working on his computer.jpg

Την ίδια περίοδο, εργάζεται στο τμήμα “Digital Marketing & Social Media” μιας μεγάλης ελληνικής τράπεζας, όπου δαπανούνται εκατομμύρια ευρώ σε διαφήμιση στη Google και το Facebook, για την προώθηση τραπεζικών και ασφαλιστικών προϊόντων.

 

Παρατηρεί το παράδοξο της μεταφοράς πλούτου, από την φτωχή Ελλάδα στις πλούσιες πολυεθνικές του εξωτερικού, αλλά όπως οι περισσότεροι, δεν ξέρει τί μπορεί να κάνει για αυτό. 

Όμως όλα αυτά αλλάζουν, όταν τον Μάρτιο του 2014, ο Γιώργος διαβάζει ένα άρθρο στο Forbes, με τίτλο «Making Money While Making The World A Better Place». Το άρθρο τον μυεί στον κόσμο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας και δεν αργεί να του έρθει μια τρελή ιδέα.

forbes website with the title _making money while making the world a better place_.png
A clean shaved man thinks of a brilliant idea2.png

Οραματίστηκε μια online πλατφόρμα ασφάλισης, που να μη δαπανά κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση, αλλά να ενισχύει μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, με τους φίλους και τα μέλη των οργανώσεων να πρωταγωνιστούν στην διάδοση της πλατφόρμας, από στόμα σε στόμα.

Δυστυχώς, αυτή η ιδέα θα έπρεπε να περιμένει πολλά χρόνια μέχρι να έρθει η ώρα της υλοποίησής της.

Το 2017, η σύζυγός του, χάνει την μάχη με την επάρατο νόσο και ο ίδιος μένει μόνος με την κόρη του.

 

Για να κρατήσει την τρελή του ιδέα ζωντανή, αποφασίζει την ίδια χρονιά να μετακινηθεί από την Τράπεζα που εργάζεται, σε μια Ασφαλιστική εταιρεία ώστε να μάθει περισσότερα για το πώς λειτουργεί η ασφαλιστική αγορά. 

A man wearing a suit with his yound doughter looking at a big building2.png
A clean shaved man wearin a suit receives an award3.png

Το 2019, ο Γιώργος Κασκαρέλης παντρεύεται την Αγγελική Στριφτού, εκπαιδευτικό στην ειδική αγωγή, η οποία γίνεται η νούμερο ένα υποστηρικτής της τρελής του ιδέας.

Τα επόμενα χρόνια, μαζεύει συνεχώς γνώσεις και εμπειρίες γύρω από την online ασφάλιση.

 

Παρακολουθεί δεκάδες συνέδρια, συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες online πλατφόρμες ασφάλισης, συμμετέχει σε διεθνές Hackathon στο Τορόντο του Καναδά και εισάγει στην αγορά 3 διαφορετικά ψηφιακά οικοσυστήματα ασφάλισης για τα οποία λαμβάνει αρκετές βραβεύσεις.

man wearing a bow tie marrying a  sexy brunet woman2.png
A man working alone in the living room.j

Τον Απρίλιο του 2021, εκμεταλλευόμενος το καθεστώς της εξ' αποστάσεως εργασίας που είχε φέρει ο COVID-19, ο Γιώργος Κασκαρέλης ιδρύει την Goodfairy, για την οποία εργάζεται απογεύματα και Σαββατοκύριακα, παράλληλα με την κύρια εργασία του.

 

Τον Ιούνιο του 2022, με την σύζυγό του έγκυο σε δίδυμα, ο Γιώργος Κασκαρέλης αποφασίζει να κάνει το μεγάλο βήμα και να αποχωρήσει από την εργασία του, ώστε να αφοσιωθεί πλήρως στην ανάπτυξη της Goodfairy.

A man with his pregnant wife while standing beside his nine-year-old daughter2.png
A computer screen on a desk .png

Toν Ιούλιο του 2023,  βγαίνει επιτέλους στον αέρα η ψηφιακή πλατφόρμα ασφάλισης που είχε αρχικά οραματιστεί ο ιδρυτής της.

 

Την ίδια χρονιά, η Goodfairy διακρίνεται με τρεις βραβεύσεις: στα Digital Finance Awards, στα Hellenic Responsible Business Awards και στα GRbossible Awards.

Επίσης, το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο της Goodfairy παρουσιάζεται σε 6 συνέδρια, δεκάδες δημοσιεύματα, γίνεται ακαδημαϊκή μελέτη περίπτωσης σε διεθνές συνέδριο, ενώ ο Γιώργος Κασκαρέλης συμμετέχει στην πρώτη σεζόν της τηλεοπτικής εκπομπής επιχειρηματικότητας Dragon’s Den.

Man Making a presentation at a large conference at the pondium.png
Three young businessmen  stand shoulder to shoulder4.png

Το 2024, ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, και ο Αλέξανδρος Μήτσης, εισέρχονται στην μετοχική σύνθεση της Goodfairy, αναλαμβάνοντας τους ρόλους του Chief Marketing Officer και Chief Financial Officer αντιστοίχως.

Σας προσκαλούμε να κάνετε την τρελή μας ιδέα και δική σας και να γίνετε συνοδοιπόροι μας, στην αποστολή μας να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος, μέσω της online ασφάλισης!

bottom of page